är det helg?

Känns inte som det iallfall..
Men jo, fredag är det.

Kom precis hem från Mölle med klassen.
Allt var perfekt, förutom att kortet med pengarna inte räckte, jag har haft mensvärk hela dagen och det var lök på bussen. Haha, klagarn själv! Kollade på tre olika hotell, fick höra om olika aktiviteter och så (erbjudna jobb på fångarna på fortet i hbg), kolla min lärares restaurang  & höra på hennes dotter som jobbat utomlands, och sen äta på ett av hotellen. Tack för idag, ännu fler påminnelser om att jag har valt rätt. Jag vet det. Snart är det min tur.

Är så innerligt trött nu, helt sinnes. Fattar inte hur jag kan vara det dock, med allt kaffe min mage fått i sig idag.. Tror faktiskt jag ska sova en stund nu. Ikväll och resten av helgen bli väldigt lugn. Inget festande, ingen utgång. Hemmakvällar och jobb är det som gäller. Skriver mer sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback