summer

tjeeeeena! :D
har hunnit med hur mkt som helst idag (: sov hos tim igår, mysigt mysig :>  gick upp vid halv 11 idag, åt frukost utomhus, sen solade vi och spelade basket :) sen gick vi till ica med åsa och käkade glass, för jag skulle ta tåget hem. när jag kom hem, packade jag med mig saker och bytade om till bikini och gick ut och pluggade/solade. typ 1,5 senare följde jag med mamma och fredrik till eva och hans, där vi fikade/solade och så. sen gick jag och mamma och handlade massa gooott. nu sitter jag här, nuduschad och med ett varmt fotbad :DD så sköönt. snart kommer nutte, så får vi se vad hon händer ikväll. 

någon som vet om solen tar mkt nu? gjorde inte det på mig iallfall :/

hörs (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback