mög skola

gokväll
mysig kväll hemma hos min älskling, hiih. åt med hans familj och så, sen fick  tim present av mig.. ett par CK kalsonger :D bara för jag älskar dig så mycket! thi. nu är jag fett  trött, snurrar typ i huvudet. haha! imorgon ska jag jobba, kommer inte ihåg när bara. sen på kvällen vill jag FESTA FESTA FESTA! eller kanske möjligtvis grilla också.. (även om det var aaaaaaskallt sist, haha.) saknar min pojkvän redan, fastän det bara var typ lite mer än en timme sen han lämnade av mig vid tågstationen i påarp. gah, kärlek alltså ;D

jag är så sjukt trött på mitt liv justnu. vad gör jag för nytta? jag går upp, fixat iordning mig.. jobbar om jag inte ska till skolan, kommer hem, pluggar/äter/sover och så vidare. händer nästan aldrig något kul längre, hoppas det typ "går över" och att sommaren o7 blir något jag aldrig glömmer! som jag längtar efter att bara kunna softa vid stranden, käka massa glass och dricka massa cider! iiiiiiih. sommaren är livet, det är då alla mår bäst, just därför ska jag när jag blir stor befinna mig utomlands hela vintern och hösten. uschja, hoppas denna svackan försvinner snart för just nu är ingenting speciellt kul. och hur fan kan man säga att man har lov? när man typ har 100000000 saker som ska vara klart veckan efter lovet? :@ ska man inte ta det lugnt på lovet, och vila upp sig? -nädå, icke! man ska plugga röven av sig.. riiiiiiiiiiiktig dålig stil tycker jag.  nä, nu orkar jag inte sitta här och klaga mer.. vad hjälper det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback