meningslöst?

gaaaah, så trött jag är!
speciellt när man tänker på att jag har fete mkt jag borde göra nu, som jag inte gör.
har riktigt mkt i skolan efter lovet, hotell prov på onsdagen, fete mkt spanska glosor, mattetenta ska vara klar,(har inte börjat & jag fattar ingenting), el prov på mondagen efter, + turism prov och turism mässa.. och svenska uppsats till på fredagen. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH, hur orkar lärarna?

tim är i köpenhamn idag, och jag har inte gjort så mkt. gått en runda med ronja, och en rundai stan. finns inga fina kläder at the moment, tuuur för mig som bara har 2oo kr kvar denna månaden. åh, orkar inte ens tänka på det.. annars flyter allt på, ikväll ska jag på underklädes pardey hos pappas sambo. wih! sen kaanske träffa min kära pojkvän.. annars softa ikväll bara. imorgon ska jag först gå en runda i stan/väla (va med lisette iaf.), sen plugga och vid 6 ska jag hem till tim och käka middag. på torsdag ska jag bara jobba, sen kanske grillning elr ngt med lina & co på kvällen! :D och på fredag, först födelsekalajs och sen påskmiddag, :\ lördag, detsamma och söndag också. orka påsken, äcklig mat, maaaaaaassa onödigt godis. påsken är egentligen kanske överskattad.. precis som julen och allt detdär. stackars föräldrar som måste slösa huuuuuuur mkt pengar som helst på sina barn vid sånna här tillfällen, när det egentligen handlar om Jesus och Gud?! äh. jag ska väl inte säga så mkt om det.. (a)

fattar egentligen inte varför jag skriver blogg, elr iallfall skriver det jag skriver. vem bryr sig om vad jag sysslar med hela dagarna? haha. känns bara skönt att få allt sammanfattat liksom. på något konstigt vis! uschja. nu blev det konstigt. lägger ner detta samtalsämnet nu, och ska straaaaaaaaaaax/snart/om ett tag börja plugga.

jag kommer aldrig sluta sakna ..


Kommentarer
Bibi säger:

ojo, jag bryr mig (:

2007-04-04 | 21:31:01
Bloggadress: http://khodjaeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback