måndag

sommar ute idag också, kan inte göra något mer än att tacka och hurra :D
hade först el prov idag, gick dåligt som fan. menmen, hade matte och sen.
och sen lunch, med nuggets.. och, jag käkade 33 nuggets, tro det elr inte!
hahah. jag, sandra och julia skulle tillsammans käka 100 st, and we did it!
hahah, kan ni tänka er? men fy attans vad jag mådde dåligt sen, blöh..
aldrig mer en nuggets. eller inte på länge iallfall (a) sen hade vi turismprov,
grupp prov och allt. jag, sandra, julia och louise i en grupp.. kunde det bli bättre?
knappast :D hihi. gick as bra! sen fick vi våra hotellprov också. fick MVG :) göttgött.
hm, vad har mer hänt.. jo, efter skolan kom tim och mötte mig, så stack vi hem till
mig. skulle egentligen till väla och kolla present till honom, men var alldeles för fint
väder, enligt mig så det fick bli en runda på stan istället. hittade massor av klänningar
på h&m, som var jätte söta somriga. mamma var jättesnäll och gav mig pengar så jag
kunde köpa 2 av dom iallfall :> thi.  mamsi <3<3 jepp, imorgon ska jag jobba röfen av
mig. great! känns som jag inte har jobbat på aaaaslänge. ska nog sola också, solarium
alltså.. fuskis jag vet! men behöver lite grund innan man ska sätta på sig bikinin och glassa (;
har lovat mig själv att inte ta mer brunutansol nu, måste måste måste. vill ju ha riktig färg,
fastän jag aldrig blir sådär gyllenbrun ändå, men hoppas kan man. imorgon ska det bli sämre
väder, kul? nej.. :| jag som tänkte använda min ena nya klänning imorgon, :\ iiiih. ska servera
imorgon också.  orka, egentligen. ska till tandläkaren också.. hela dagen planerad.
nä, nu ska jag fixa lite innan pb börjar, <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback