lista

1. vad använder du just nu för jacka? antingen svarta skinnjackan, elr röda trenchen.
2. vad använder du just nu för skor? vita med blommor från vagabond, elr sommarskor
3. favoritfärg på kläder? alla färger som syns!
4. favoritmaterial på kläder? kvittar
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massor, bikinis, jeans, klänningar
6. favoritaffärer? Gina Tricot, H&M (inte just nu dock), vila m.m
7. favoritmärke? hm, just nu måste det vara oddmolly.

GREJER
vad har du för:
2.
plånbok? en röd skinnplånbok.
3. smycken? 10000000 olika
4. solglasögon? svarta, stora
5. nagellack? får inte använda, pgr. av jobbet :\
6. mp3? har tims (a)
7. mobil? någon fattig samsung

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? tuggummi, nycklar, pengar, läppglans, mp3, tändare ..
b) handväska eller liknande just nu? allt mellan himmel och jord
2. vad är du beroende av? datorn, musik, vänner och pojkvän, skratta
3. vilken sorts lipsyl använder du? använder bara läppglans
4. vad tror du på? Mig själv!
5. vad köpte du senast? present till älsklingen, mina sista pengar (a)
6. har du nåt husdjur? katt och hund, mina syskon :)
7. vad bor du i? lägenhet mitt i city, kan knappast bli bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback