hola

godmorgon all people
är sjukt trött! fastän jag inte borde vara det? :/
gah, haha. ska snart fixa till mig lite, sen handla
lite gott till ikväll med mamma (; + köpa hårfärg
och sånt, (a) sen ska jag softa hemma tills ikväll.
vet inte riktigt var vi ska, men festa ska vi iallfall :D
jag, sandra, fie, julia, julia, annie och nina. <3<3<3
loves it! timmsie smsade innan, saknar dig så gubben.
hoppas du har fätt skoj där nere, för det äru värd.. ♥
jahapp, igår hände inte så speciellt mycket. elr jo,
egentligen gjorde det väl de.. men jah, no comments.
grillade iallfall hos hans och eva, :) möjsigt. nu ska jag
göre ve mig little.   que lo pases bien.       ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback