helg

hemma igen :)  var faktiskt inte sååå jobbigt att jobba idag.
gick faktiskt brao :D imorgon är det annorlunda, dock.
10-19, kan det bli bättre? :/ blöh! är iaf ledig sen hela veckan :DD
längtar till valborg, ska fira med plastico (: ååhja, det kommer
verkligen bli så kul! as längesen jag festade med er, på riktigt.
men kommer sakna min pojkvän iaf <3<3. hoppas du får roligt
i veckan honey.  ikväll kommer timmsan hit och ska sova här,
möjsigt. sen imorgon jobbar jag, sen ska jag till tim en runda
innan han åker. och på söndag får jag se vad jag gör. förmodligen
pardey på kvällen iallfall. tänkte att jag skulle ringa lisette och höra
vad hon ska göra i veckan, kanske kan ses och mysa runder lite (:(:
sen ska jag göra lite andra småstuffs också  ;)

sitter här med chirre, dirre och lärre, tim kommer nog snart hoppas jag..
nu ska jag iaf lefta. vi hörs people!  smek <3

/ tims flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback