design

piuh, vad krångligt det är att göra om designen på bloggen, haha! fixat liten nu iallfall resten får jag fixa en annan dag. tack angie iallfall <3<3 ska snart käka, SEN plugga (a) haha.

jag förstår mig inte på en del människor, ärligt talat. är så trött på att det alltid är jag! orkar snart inte ens bry mig, även om jag känner mig så sjukt ensam.. ibland. önskar jag inte hade gjort en del val i livet som jag gjort. men nu är det som det är, tyvärr. saknar er, ni vet om det är ni elr inte. önskar att ni hade sett och förstått det bara. :' ni tror säkert inte ens att jag bryr mig, men det är heeeeeelt fel.

jag börjar sakna alldeles för mycket nu.

Kommentarer
angie säger:

åh vad det ser snyggt ut bejb, :D det lilla du har gjort där uppe iaf (: du kan ju, hihi

2007-04-03 | 16:30:05
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback