bonito

hAj.

helgen har varit sjukt skön, har inte jobbat, inte gjort något tråkigt elr sånt bajs. jo, pluggat men sånt är livet! i fredags var jag hos tim, i lördags solade/pluggade och var hos hans och eva. idag har jag varit med på en 4timmars lång bilrunda runt om i heeela skåne :o haha. fikade också i typ, åkarp elr ngt skumt. haha. mysig dag, jerå. har el prov, turismprov och turismmässa imorgon, goodluck emelie. usch, sånt man verkligen inte orkar tänka på när man har helg & solen lyser starkt på himlen. har iallfall pluggat lite lagom, så får vi se hur det går imorgon. på fredag fyller min älskling år :D så då ska han firas! (a) på tal om honom, så saknar jag honom verymucho atm.

måndag: plugga, leka med älskling, stan med mammi.
tisdag: plugga, sola, (kanske jobba)
onsdag: jobba, väla.
torsdag: köpa present till timsie < 3.
fredag: fira honom, v.

är på väääärsta shopphumöret, gah. synd att man inte har några pengar bara :| trååk. längtar den till 2maj, då kommer min fina bikini :) hihi.

nä, måste plugga igen.. smeko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback