all the smart people are gone

hAj

´blev ingenting alls igår, diskuterades hit och dit om vad och var vi skulle va och vad vi skulle göra.. slutade med att jag och tim sov här, hos mig bara. hah! kollade efterårlyst och insider, sen deckade vi. jippi. ikväll hoppas jag på ferre, maybe hos angie? :DD tim sa ngt om det, så vi får väl se sen ikväll. sjukt sugen på att smooka vattenpipa iallfall, thi. har precis gjort en matte uppgift igen, blööööh. denna tog typ en timme, :| riktigt segt! menmen, bara tre kvar nu iallfall. ska pluggilera dom med julia imorgon :D ska snart duscha, sen fixa mig och så. ska till fredriks syster vid 4 och käka och så. sen vidare, hoppas jag (: 

hade värsta drömmen inatt, omg. så uuuuuuunderbar! kan inte berätta något dock, så det förblir min hemlighet (a) precis som mkt annat just nu. hahh!! ah, det fixar sig emelie (;

saknar plast och fattiaro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback