Fredag den 13:e

Ja, idag är det den stora otursdagen som också är en dels turdag . . Jaja! Idag är det fredag som brukar vara likamed fest, men inte idag. Jag ska jobba till 23 & känner inte för att stressa ut efter det. Blir alltså en lugn dag, kväll och natt för mig. Kanske bäst att hålla sig inne ändå, det är ju trots allt fredagen den 13:e idag! haha. Ska strax cykla bort och sola så det händer någonting kul idag. Ska lägga mig och plugga körteori innan jobbet också, tänkte jag.

Vad ska ni alla göra idag? :)

Kommentarer
fansan säger:

har precis vatt och solat sen tänkte jag bjuda på pannkakor på några söta vänner (vän) om dom (den) nu kunde :D Ikväll får vi se. Borde kankse också plugga körkort... ueeeh tråååk!

2009-02-13 | 12:27:48
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback