Hej!

♦ Gummistövlarna
♦ Stövlarna från skopunkten
♦ 1 par stövlar från gojane
♦ Hårfärg
♦ Brunt puder
♦ 2 nya jackor, en fin och en lite mer skolaktig
♦ Massa mysiga koftor, både långa och korta
♦ Tatueringen
♦ Tandblekning
♦ Eyeliner svart
♦ En bra brus
♦ Mysiga halsddukar och vantar + mössa
♦ "Långa" strumpor

Ska till stan imorgon och kolla en jacka jag vill ha, får se hur den ser ut i verkligheten.
Annars blir det den jag lade in innan, den svarta långa.

Ska nog köpa hårfärg, puder, eyeliner, mössa och halsdduk imorgon.
Sen betala tandblekningen som jag beställt imorgon också eller ikväll.

Lundresan med klassen gick bra idag! Var på ett seminarium om att jobba i spanien. Jag och Sandra har kommit på att vi måste ta tag i spanskan och kanske börja en kvällskurs eller något. Ska prata med skolans någonting på måndag iallfall. Spanska är kul!

Guidningen gick också askalas, haha. Blev massa fika, chips, läsk, kaffe och toast hela dagen också. haha! ääe, unna sig måste man. Nu ska jag snart till donken och äta snabbt med mina älskade friends innan Sandra ska komma och ikväll ska jag mysa hos Patrik i Laröd. thii.

Dagens att göra:
Äta med plast.
Packa och välja kläder tills imorgon (glöm ej dosan!)
Fotta lite tradera saker.
Plugga, helst göra klart arbetet som jag så länge tjatat om nu. :$
Bussa till Patrik, där måste jag betala 2 saker på tradera som jag köpt och sedan bara massa mys!

Imorgon ska jag träffa Sandra & julia på Wayne's för en pluggdag med projektet. Är lediga så vi mååste passa på nu och sätta igång med arbetet. Laaata som vi är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback