.

Jag kan knappt fatta att allt är sant. befinner mig i min egna lilla lyckobubbla men samtidigt är jag superrädd. tänk om inte byggloven blir godkända? tänk om inte förhandsvärderingen blir som vi räknat med? det kommande året kommer säkerligen bli en enda stor berg och dalbana för mig och johan. vi kommer nog pendla mellan så otroligt många känslor. detta är verkligen en dröm som går i uppfyllelse! jag kommer vara så himla stolt över oss när vi är klara med allt sparande och egna arbetet vi har framför oss. 
 
om två veckor har jag och älskling tre veckors semester ihop. hur underbart är inte det? vi har absolut ingenting planerat eftersom vi inte kan lägga några stora summor på att göra saker just nu så blir det en lugn men välbehövlig semester. en sista semester innan vi blir husägare och kommer ha miljoner projekt framför oss! jag är så glad! 
 
 
Här är vår kommande planlösning. vi ska dock ha ett sovrum längst ner till höger och ha det spegelvänt. 

Kommentarer
Ella säger:

Gud vad roligt för er! Lycka till! :)

2013-06-03 | 15:45:53
Bloggadress: http://Daniellajonsson.se
emelie säger:

Tack så mycket :) känns underbart! :)

2013-06-03 | 21:37:58
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback