.

Ibland vill jag bara skriva skriva skriva. bara vräka ur mig allt jag har inom mig,som jag alltid gjort. att skriva brukade vara som terapi för mig innan men jag har kommit ifrån det helt. 

just nu är jag i en mitt emellan period i livet, känns det som. sen vi kom hem från thailand har allt bara flytit på och lär göra minst en månad till. men har en del roligheter att se fram emot och kämpa om allt går som vi vill det kommande året. sommaren ska börja planeras, vill väldigt gärna gå på gyllene tider och åka till göteborg och gå på summerburst. skulle veeeerkligen vilja ta en sista minuten resa också, men varje tusenlapp måste sparas så resor får nog vänta till nästa år. jag hoppas på en rekordsommar här i sverige istället! 

nu önskar jag mig lite vårtecken, blommor, fågelkvitter, värmande sol, tunna jackor och skor. underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback