Apr. 09, 2013

Idag efter jobbet har jag, Elin och neo haft en riktig syskondag ihop. Vi fikade på väla, köpte pang pang till neo, kollade lite affärer och sen körde vi hem till neo. Åt, badade lillkillen, lekte lite och sen kom pappa och Ingela hem. Fick en jättepåse gott & blandat med hem. Den ligger här framför mig på bordet. MEN jag ska hålla mig till fredag. JAG SKA!

Nu har jag precis duschat och slängt mig i soffan hos mina två killar. Sitter och funderar på om jag kanske skulle ta en snabbis inom maxi imorgon efter jobb.. Är sugen på att köpa en toning och få lite liv i mitt hår igen. Har inte färgat det på 3-4 månader nu & varit i Thailand två veckor av den tiden så ni kan ju själva räkna ut hur det ser ut.. Har ju dock lovat mig själv att aldrig färga själv igen. Men just nu känns ett frisörbesök ganska långt borta med tanke på vad vi vill satsa på! Ääh, blir nog lite fix med håret hemma imorgon ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback