17

Sleten tjej här! Jag har varit ledig och sovit ut och när johan stack på jobbet gick jag upp för lite frukost och sedan en långrunda med milton. När johan hade jobbat klart stack vi ut på väla en runda. herregud vad folk! Skulle äta men där var inte en enda plats ledig så vi köpte lite nötter och körde till MAX istället. Sen blev det en runda ut till Haga hem där jag fick med mig hem tre småsaker till hemmet och sedan bauhaus där vi köpte ett olivträd och något annat fint blomträd för 129 och 89 kr styck! (TIPS, BILLIGT!)  

Nu i eftermiddag har vi gått en runda till hemköp för att köpa hem lite baksaker så jag kunde baka till jobbet. Blev toscakaka denna veckan! Gästerna på Kavalleristen är inte bortskämda, inte alls! 

Ikväll blir det bakad potatis med baconröra och mys i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback