Drömmar ...

Min största dröm är att få jobba med inredning. Inte för att tjäna några stora pengar, inte för att ens leva på intäkterna för det utan för att det är roligt. Drömmen är att få börja med en gårdsbutik eller något liknande. Jag vet precis hur jag skulle gjort, vilka märken jag skulle vilja sälja och så vidare. Jag älskar mitt nuvarande jobb och vill inte byta ut det, älskar varenda sekund som jag får tillbringa med våra underbara gäster! Men tänk om man kunde kombinera det på något sätt? Få jobba med service och mat samtidigt som jag får jobba med min hobby - inredning.
Ja, tur man har drömmar! Har även om dröm att få starta en inredningstidning eller inredningblogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback