7

Vill så gärna blogga massor och dela med mig av allt möjligt men tiden bara försvinner.. Måste köpa mig en digitalkamera billigt så korten jag lägger in blir bra kvalié på också.

Har varit duktig tjej idag. Har bakat 130 stycken kokosbollar till jobbet imorgon, utan att äta en enda (min favoritkaka). Jag och Johan är så sjukt duktiga just nu, hoppas verkligen det håller i sig! Har snart klarat två veckor och det går skitbra hittills! Så skönt! Har ni några som tips på saker som är nyttiga och goda så dela gärna med er! Är glad att internet finns, man kan verkligen hitta massor av tips och idéer om allt möjligt som man aldrig tänkt på själv!

En annan sak jag dock inte gillar. överpriser. Bara för det är "inne" med lantliga möbler och shabby chic inredning kan man inte sätta vilket pris som helst på sakerna (uppenbarligen kan man ju det eftersom folk är så knäppa och köper det..). Exempelvis blocket, ett litet avlastningsbord som råkar se lite slitet ut lägger folk ut för typ 3000 kronor och det är ENDAST för det är inne med den stilen. Men så är det väl med allt, om man tänker efter. Tycker bara det är så roligt för hela grejen med den lantliga och shabby stilen är ju att det ska se lite slitet och gammalt ut men kostar ändå så mycket. Blir så himla fel!

Imorgon tar världens finaste lillasyster studenten och trots skit som uppstått runtomkring ska vi göra det till den bästa dagen någonsin för henne.
<3



Kommentarer
NISAN säger:

Jo, jag har sett det. :( Skulle du kunna länka några bra och billiga sidor? Hade varit awesome eftersom du vet vart man kan fynda osv.



Kramis

2012-06-14 | 21:10:13
Bloggadress: http://nisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback