24 juli


Både igår och idag var jag och johan uppe i tid för johan har jobbat extra. Idag hängde jag med honom på sin runda, var säkert 1 år sedan sist! Kokade kaffe och tog med vars en frukostbar så satt vi där i bilen i ösregnet och mös. 

Har hunnit med en fika hos pappa, ingela och neo också. goa lillebror! blev även om tripp till ikea med resten av helsingborg. herrejösses med folk! shoppade nya påslakan, tabletter till köksbordet och en visp, roligt va? 

Nu kommer snart mamma och co in hit för kvällsfika. Effektiv söndag kallar jag detta! Måndag imorgon och tre arbetveckor kvar till semestern! 
 
 
Påslakanet som vi köpte idag. grönt och smårutigt! behövs lite färg ibland, även om jag älskar vitt. 
BARBRO RUTA Påslakan 1 örngott IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback