2 juli

Sitter på jobbet och myser nu. Har precis blivit klar (nästan) och ska snart äta mellanmål. 

Helgen har verkligen varit i ett.. I fredags var jag och johan barnvakter, mysigt med barn! I lördags var vi uppe vid 5 tiden för inventering på Hemköp i Laröd. Efter det körde vi hem och hämtade Milton och körde till Jonstorps marknad. Köpte mina älskade sockrade munkar, stoooooor kärlek. Blev lite picknick och Milton fick som vanligt massa beröm, min fina kille! På kvällen hade johan ett gäng killar här för poker och jag tillbringade min kväll hos julia med tacos, film och massor av mys. 

Igår blev det frukost på Väla, lite snabbshopping (se inlägget under) och handling. Hann med en fika hos johans föräldrar och middag hos hans och eva på kvällen. En händelserik helg, alltså ... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback