19 juli

Hej alla fina! 

Har hänt en del sen jag skrev sist. Har varit i Göteborg med min älskling, sov på hotell, kollade KENT (helt underbart!), åt god hotellfrukost, spendera några timmar på både Freeport och Ullared, strosat runt i Göteborg stad och ätit/druckit gott på Avenyn. Jag har hunnit att fylla år också! Blev kalas här hemma med hemmgjord smörgåstårta och tårta. Pengar, parfym, plattång, hårolja, ett frisörbesök, smink och ett yankeeljus fick jag bl a. Igår var jag en heldag på Skånes djurpark med pappa, ingela, elin och neo. Hur mysigt som helst! Detta är bara lite av vad vi gjort ännu på vår semester hitills. 

Imorgon är det fredag, Lisette och Ted kommer hit för sen födelsedagsmiddag och på lördag ska jag umgås med Julia och co. Ser ut att bli en bra helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback