28/12

Sitter hemma i min ensamhet i soffan nu. Ja, en fredagkväll. Så jäkla skönt alltså! Är sjuk men njuter ändå över att bara vara ledig. Njuter av att jag kan sova imorgon. Man uppskattar verkligen dem lediga morgnarna när man är ledig knappt 4 dagar i månaden. Johan är iväg på pokerkväll, är nog tänkt att jag ska hämta honom senare. 

Om 10 dagar åker vi. Hur underbart är inte det? Kommer dock sakna mitt älskade allt här hemma, mille. Första gången vi är ifrån honom mer än ett dygn. Hej nördar! Men han är verkligen vårt allt, lillskiten. 

Annars då? Julen är över och även snart nerplockad hemma hos oss. Försöker få lite inredningsinspiration nu till denna mellanperioden innan man kan välkomna våren helt. Tips? Jag och Johan ska iallfall iväg och köpa två nya tavlor på Chili i helgen. Tror det kommer bli skitsnyggt! Fick massor av fina julklappar och har haft många mysiga dagar tillsammans med familjen vilket jag verkligen uppskattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback