drömma

Jag och Johan älskar att sitta och titta på hus på hemnet. Vi trivs jättebra i vårt hus men någon gång framöver finns ju drömmar om att köpa ett eget hus någonstans. Som det ser ut just nu vill jag helst bo kvar i Laröd och med dem överpriserna som husen här ute ligger på kan vi ju drömma oss vidare.

 Bild 1: 6 rum villa på Allerumsvägen 232, Helsingborgs kommun Allerum/Hjälmshult
 
Detta var mysigt. Lite att fixa med, såklart - men ändå mysigt. 




Vi båda enades om att detta är drömhuset! Egentligen är det inte alls min stil, jag gillar gammalt, charmigt lantligt. Men jag fastnade verkligen för detta, även om det inte är drömläget kanske ...
 http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-hjortshog-helsingborgs-kommun-hjortshogsvagen-471-4139595
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback