tikei.se

klickade hem lite tester från tikei.se som bara kostar en tia stycket! foundation, concealer, ögonskugga, bronzer och rouge. har provat märket innan men glömt vilka färger som passar mig. kan säga att tikei är 100 gånger bättre än ID sminket. jag lovar! läs recensionerna på hemsidan så märker ni att jag inte är den första att tycka det. tikei är mycket billigare också, så änsålänge får den bara massor av plus av mig!
något jag verkligen fastnade för var veilen "finishing Veil glow" som verkligen gjorde den där sista glöden i ansiktet. gillade också foundationen som jämnar ut huden och gör grunden extremt enkel att jobba med. kan också tipsa om touget "wildberry" som var skitsnygg på!
Rouge Wildberry

Kommentarer
ella säger:

ooh det måste jag testa. Älskar annars id:sminket men somsagt det är pissdyrt!

2011-09-07 | 10:03:33
Bloggadress: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback