18

sitter och tittar på julsaker. julen är så mysig! längtar till vi har flyttat och julpyntar första gången. detta året ska jag haffa kanelljusen från ikea INNAN dem tar slut, bara så ni vet.

igår överraskade älskling mig o tog mig iväg på en heldag till ullared. han vet att jag älskar att vara där så jag blev jätteglad när han sa att vi skulle dit. världens finaste pojkvän! blev en del blandad shopping. fyndade en jacka, lite julsaker, ljus, klocka, kuddar och lite annat mysigt. på kvällen kom julia & julla hit för en vin och ostkväll. dem gick hem vid tre, halvfyra inatt och då somnade vi gott efter en väldigt lyckad dag och kväll!

i fredags var jag med pappa, ingela och lillebror på fågelparken. jättemysigt!

idag, söndag har både jag, johan och milton varit segare än segast! men vi har iallafall fått lite gjort, tvättat, lagt iordning bland johans kläder och varit en sväng hos johans föräldrar och bytat bil. nu är vi hemma och bara myser igen! jag är så glad och nöjd över mitt liv och min lilla familj och det kan ingen ta ifrån mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback