17

denna veckan (tror jag) ska jag börja julpynta lite smått här hemma. blir inte så mycket pynt eftersom jag tycker det är onödigt att köpa massa saker innan vi ska flytta. men lite mysigt med ljus, ljusstakar och så blir det iallafall!


igår var jag och älskling med hans systerbarn på busfabriken. lekte pjätt och sprang runt som två små barn. roligt hade vi iallafall (och träningsvärk idag, pinsamt nog..) idag blev det lite sent fars-dag mys hos mamma och roger och sen gick jag och syrran en kvällspromenad. nu har jag (läs:johan) precis tagit upp julsakerna från förrådet så nu är det bara städningen som återstår det är dags att pynta lite. har precis uppdaterat min Iphone också! skulle gjort det för flera dagar sen, men alla vet ju hur det är med dem där "måstena"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback