9 maj

sitter och väntar på att min svärmor ska hämta mig, måndag och ny vecka med jobb alla dagar utom söndag. men jag tänker inte klaga! tycker verkligen om mitt jobb! 

efter jobbet blir det gym och sen en timmes solning på balkongen innan det är dags för tvättid. har ett helt berg med tvätt. igen. sugeeer! jag verkligen hatar att tvätta. eller inte just att tvätta, men att behöva gå 3 hus för att komma till tvättstugan, DET suger! pax för tvättmaskin i vår nästa lägenhet! älskling ska träna igen ikväll, jag tänkte att jag skulle städa. roligare måndag än såhär blir det inte, tyvärr.

Kommentarer
GratisFilmFörAlla säger:

Checka in bloggen med nya coola filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-09 | 09:35:01
Bloggadress: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback