19 maj

n! nu minns jag varför jag sa "aldrig mer!" efter förra operationen. det gör inte alls lika ont denna gången, men tillräckligt ont för jag ska gnälla. det känns som min bröstmuskel ska explodera typ. men nu hoppas jag bara att allting ska bli bra och att ärret läker fint så jag slipper åka dit på minst 15 år till. jag hatar känslan av att sövas & inte ha kontroll. pyyy!
annars mår jag helt okej. ålar mig runt i lägenheten men är ändå glad att det bara är ena bröstet han har rört. förra gången kunde jag varken klä på mig strumpor eller jackan själv. men det är sånt man glömmer! hade inte tänkt på att jag måste ha denna tant-bhn på mig 24 timmar om dygnet i tre veckor heller ....

ska försöka ligga stilla i sängen fram till 2-tiden. då ska jag ner en snabbis i stan och köpa 40-års present. annars nada!



lite klippande och tejpande för att inte saker ska skava och spänna på rätt ställen. snyyyyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback