operationen

har fått många frågor om vad det är jag ska operera. ska göra ett mindre ingrepp på mitt ena bröst för att bli helt nöjd. har hört mig för och tittat runder mycket, och vad jag förstår blir nästan ingen hundra procent nöjd efter endast en operation. det är ofta något litet som måste korrigeras eller göras om. så mitt vänstra bröst ska fixas till, sedan är jag nöjd. i mitt fall handlar det inte om en liten skitsak som jag stör mig på, utan en större sak som måste fixas. annars kan ju operationerna gå en på huvudet också, så att man aldrig blir nöjd. det gäller att vara realistisk och förstå att brösten inte blir perfekta, runda, fasta bollar utan idag opererar man för ett naturligt resultat. iallafall där jag opererade mig.

så den 18 maj sövs jag ner och får sedan åka hem igen samma dag, med ett ärr under bröstet. tråkigt. men det är antingen det, eller låta det vara som nu. självklart väljer jag en operation till, för enligt mig ska man bli så nöjd det är realistiskt att bli för den summan en operation kostar. dessutom läker ärren och blir knappt synliga efter ett år.


några fler frågor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback