funderingar

en del dagar funderar och analyserar man mer än andra. idag är en dag då jag tänker, tänker lite mer och tänker ännu mer. jag behöver motivation nu, behöver ha något att se fram emot. inte vakna varje morgon, göra det jag ska, låta dagarna rulla förbi och lönerna trilla in på kontot samtidigt som dem försvinner lika fort till räkningar. jag vet inte vad det är jag strävar efter egentligen? en resa? ny lägenhet? plugga? jobba mer och tjäna pengar? köpa hund? jaa, alla dessa sakerna vill jag göra inom den närmsta tiden. men jag vet inte i vilken ordning eller när jag vill göra sakerna. låter som jag är supergnällig nu. jag vet att jag har det bra, jag strävar inte efter att bl "lycklig" utan följer mitt hjärta med saker jag vill göra. för lycklig är jag allt! johan är lika velig som mig och vet inte heller hur han vill att framtiden ska se ut. men det löser väl sig! hatar att inte veta bara, att vara osäker. men det är väl det som är charmen med livet, kanske? att inte planera och veta hur sin framtid ser ut liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback