27 mars

då var helgen snart över! har haft en mysig och lugn helg. i fredags var julia här för lite fredagsmys, igår åt jag och johan frukost vid stranden, körde ut på väla och shoppade lite, åt våfflor hos mamma och roger och hade sedan myskväll hemma. idag har vi ätit söndagsmiddag uppe på jobbet, haft våffelfika hos oss, diskat, dammsugat, betalt räkningar och nu håller vi på att tvätta. jag funderar på om jag ska riva ut hela min garderob och hänga upp allt fint, stryka det osv. kommer dock ta några timmar.. vi får väl se!

imorgon är det en ny händelserik vecka. jobb, inventering, modeshow, middag hos oss och älsklingens och mammas födelsedag står på schemat änsålänge!

Kommentarer
Mamma Annika säger:

Min födelsedag glömde du!!!!!!! snyft

2011-03-27 | 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback