1 mars

jobbade min första dag på nya jobbet idag. känns jättebra faktiskt! jämför dock allt med donken och hur det var där. men det är väl så när man har varit på samma ställe i över fyra år. nu efteråt är jag faktiskt glad att jag jobbade på donken, har lärt mig enooormt mycket om allt möjligt som är användbart i andra jobb. idag stod i jag i en ny kassa, lade upp mat och plockade disk. tror att detta blir skitbra!


nu ska jag storstäda lägenheten (vill verkligen inte). här ser ut som fan, grejer och påsar överallt! får se om jag orkar städa hela, annars tar jag resten imorgon.¨


update: städade hela lägenheten så nu är här kliniskt rent överallt. så jävla skönt! nu kommer älskling snart med hot wings och lite sånt gott till bb. underbart!

Kommentarer
johanna säger:

vad är det för nytt jobb du har fått? :)

2011-03-02 | 17:25:30
emelie säger:

en lunchrestaurang :)

2011-03-02 | 21:55:47
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback