fredag.

om 45 minuter fyller jag år! hurra hurra hurra till mig! 

och om exakt två veckor hämtar vi vår älskade milton. jag är glad! 

har varit en mysig dag. först jobb, sen födelsedagsfika med julia. kaka, present & massor av prat. sen åkte jag och min finaste ut och handlade inför mitt lilla kalas imorgon. maten åt vi på väla & jag fick även reda på min BH-storlek en gång för alla. 70G hamnade den på. hoppsan hoppsan! när jag skulle operera mig sa jag att jag ville ha max en D-kupa. slutade med en G-kupa. men är ändå glad att jag litade på läkaren och att det blev större. nu tycker jag inte att dem är alls stora! 

jaja, nog om det! nu ska jag njuta av att det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback