.

jag älskar verkligen långt hår, men så som jag har behandlat mitt hår med färgningar, plattång varenda dag och inte klippt mig på länge funkar inte i längden. på torsdag har jag en klipptid klockan 15:00. funderar starkt på att klippa av en ordentlig bit för att få en nystart. jag vill ha långt hår, men samtidigt vet jag att mitt eget hår inte blir mycket längre eftersom det är enormt slitet. och även om det blir långt lär det inte bli snyggt. ska försöka hitta en bild på hur jag vill ha det och pratat med min frisör på torsdag. vill ha ett fräscht, välmående hår.
det lutar att bli en klippning som bilderna nedan. så fräscht och snyggt! har inte den längden på min lugg dock, så får se om det går att klippa ihop ändå .. bilderna är lånade från snygga angelica blick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback