v-day

Har shoppat en del denna månaden, även om jag inte skulle.. Igår köpte min älskling ännu en fin alla <3 dagpresent till mig, världens finaste jacka. Jag själv köpte en kavaj och en fin "kruk" låda. Ska se om jag få några bra bilder på sakerna sen. Hade förresten världens mysigaste dag igår, massa skratt, flams och mys heeeela dagen. Jag gick upp i tid, fixade mig, tvättade, fixad mat osv. Vid fyra åkte vi ner i stan för fika med alla syskonen, pappa & ingela. Sen begav jag och älskling till bion, söderpunkten och cuba libre för lite god dricka innan bion. Kollade "love & other drugs" som var helt okej! Satt mest och skrattade och mobbade andra, haha. Efter bion tog vi med Max-mat hem och fortsatte myskvällen hemma. Jag älskar dig johan! Tack tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback