.

Nu har jag iallafall betalt räkningarna & kollat runt på dem "dagliga" hemsidorna och även gjort en beställning på h&ms hemsida. sängkläder, en pläd, duk & lite sånt smått.
köpte en kruka, bokstäver och en tröja i kristianstad. var en mysig liten stad med några små söta butiker som var värda en titt i. avslutade shoppingen med god bufé från en thairestaurang och lite fika innan vi åkte hem igen. jag och johan åkte direkt till flowerteam och köpte nya blommor. sånt man aldrig gillade när man bodde hemma, men älskar nu.

imorgon ska vi iväg till en "loppis" och kolla lite inredning. tycker sånt är skitroligt! man hittar alltid något litet fint och billigt. nu ska jag slänga mig in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback