8 feb

har enbart tillbringat min dag hemma. skönt ibland, tycker jag. har diskat, legat och glott på när älskling har spelat, pussat på honom lite, letat utbildningar till hösten, betalt en bikini som jag vann på tradera igår (bilder kommer). var nyss nere på ICA och köpte choklad, pepsi max och riskakor. ajajaj! jag kunde verkligen inte hålla mig. och varför plåga sig själv? köpte med ett mörkt choklad hem också, så man kan ta en bit då och då när begäret är som störst.


nu ska vi snart laga middag. efter det ska johan träna och jag ska gå ner till sunlux för lite solarium och sen gå hem igen. får trycka i mig all astmamedicin jag har innan jag går bara.. jäkla astma oh astmaväder alltså! vill ha vår och värme nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback