11 februari

jag är så jäkla shoppingsugen. jag vill ha nya converse, nya sandaler, ett par nya högklackade som är SKÖNA att gå i. jag vill ha en ny jacka, massa speciella långklänningar, tunikor, blusar och skjortor. ja, överdelar överhuvudtaget. jag vill ha ett par jeansshorts som sitter så snyggt att jag aldrig vill ta dem av mig. jag vill ha massa nytt smink och ny bus. jag vill ha ett par coola gummistövlar, nya extensions och färga mitt hår som har bleknat. nya underkläder hade inte heller suttit fel. ja, det är inte lätt alltså ..... tur att jag har tre paket att hämta ut på måndagmorgon iallafall!
men nu fortsätter jag mysa i soffan med älskling. jobb hela helgen och just nu vill jag bara att det ska bli den 25:e mars någongång. trevlig helg på er!

Kommentarer
Anonym säger:

kan inte du skriva ut vad du läser för andra bloggar ?:)

2011-02-13 | 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback