10 april.

jag är världens sämsta på att upptadera just nu. min design behövs göras om & jag finner ingen tid till att uppdatera flera gånger om dagen. just nu prioriterar jag mycket annat och jag och johan pratar väldigt mycket om hur framtiden kommer se ut & vad vi vill åstadkomma innan vi skaffar en liten familj.

om några dagar ska högskolesökningarna vara inne. jag är nog så osugen man kan bli på att påbörja ett studentliv med pendling, vara ständigt fattig och allt vad ett liv som student innebär. men jag känner ändå att jag måste söka in till någon utbildning, det är ju ändå nästan ett halvår tills skolorna börjar och känner jag mig själv rätt kan jag ha ändrat mig tills dess.

annars flyter mitt liv på. ett "svensson" jobb (måndag-fredag) är det bästa som kunde hända mig! veckodagarna flyger iväg och jag har alltid helgen att se fram emot. eftersom jag jobbade på mcdonald's innan har jag inte haft några riktiga helger sedan jag var 16 år. nu hoppas jag bara på att där blir lite fler timmar till mig så jag och älskling kan spara ihop till alla drömmar vi har.

på den senaste tiden har johan fyllt år, vi har firat ett år, haft parmiddag hemma, fått parfym av älskling - dsquared, följt big brother varenda avsnitt, börjat träna (mer om det i ett annat inlägg) och myckeeeet mer!

OCH våren är här! igår invigde jag mina jeansshorts och fick kommentarer om att jag var thailandbrun. alltid kul att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback