12 april.

Dagen började som piss men verkar gå åt det bättre hållet. från och med denna månaden som kommer ska jag och johan börja spara ordentligt. ska bli så skönt att kunna ha sparade pengar till allt vi vill kunna göra och köpa. som det ser ut nu blir det till och med en sista minuten resa i sommar. inte illa för att ha flyttat hemifrån till en svindyr lägenhet, köpt ett helt komplett hem (nästan), inte ha två heltidsinkomster osv. jag är nöjd! sen ska även sparande och planerande av en liten ny familjemedlem göras. kanske kanske kanske i sommar, annars i vinter. kan ni gissa vad jag menar?

inte ens regnet som väller ner utanför fönster gör mig deppig nu!

Kommentarer
Anonym säger:

En vovve? En bebbe hinner ni ju inte få till sommaren ;-)

2011-04-12 | 17:37:08
Anonym säger:

ni har två katter åxå väl? :) blir det en hund, vad för ngn isåfall? :):)

2011-04-13 | 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback