YESSTYLE

Sitter hemma och myser med bebisarna runt omkring mig. Johan är och tränar hela kvällen så jag passar på att göra lite tjejsaker, kolla shopping på internet, tvättar håret, smörjer in mig med bus osv. Är allmänt sur för mina p-piller är slut och inga värktabletter har vi hemma heller.. Blir en rolig natt detta! Imorgon, efter min powerwalk med Julia ska jag inhandla panodil så det skriker om det! (så vet ni det också..)

Har aldrig tyckt att det är jobbigt att vara ensam hemma, men nu förtiden är det skit jobbigt! Är så van vid att johan är hemma så när han inte är det känns det skit konstigt. Men jag vänjer mig!

Förresten, har någon köpt något på YESSTYLE någon gång? bra/dålig erfarenhet isåfall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback