tradera

Tradera är veerkligen bra alltså! Har hittat dem skorna jag velat ha så länge men som varit slut. Exakt i min storlek också! 6 dagar kvar dock.. men dem ska bli mina nu, en gång för alla! sen har jag nästan alla skor jag vill ha i vinter.. saknar ett par med lite klack, ett par klassiska svarta och kanske ett par billiga boots i beige färg till min skinnjacka. skor är något av det roligaste som finns att shoppa! ska spara så mycket pengar som möjligt så jag kan shoppa några riktigt fina i göteborg. det och en fin jacka som inte hela helsingborg springer runt med i vinter..

en annan sak som är bra med tradera är att man kan hitta skitmycket saker som ingen annan har. lovin it.

Kommentarer
frida säger:

vet du hur man mobilbloggar?:)

2010-09-05 | 17:14:51
Bloggadress: http://frideliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback