jobb en vecka framåt

Godmorgon! Har varit uppe en timme nu, kunde verkligen inte somna om när johan gick till jobbet. Gick ner och solade igen istället. Sid och Harry har precis somnat här bredvid mig, sötnosar! Jag ska plocka iordning, göra vid mig lite och så inför jobbet innan julia kommer vid 9. Ska äta frukost tillsammans innan det är dags för mig att jobba 3 timmar.

Jobbar en vecka framåt nu, varenda dag. På fredag nästa vecka åker jag och älskling till Göteborg en helg för lite shopping, mat, liseberg & bara allmänt mys. Ska bli riktigt skönt! Och bra att jag jobbar hela veckan innan för då hinner jag inte spendera några pengar..

Vi hörs i eftermiddag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback