en torsdag

Har haft en riktigt bra dag idag! Johan och jag städade lägenheten ordentligt, sedan handlade jag lite fika innan tjejerna kom hit för en låång och mysig fika. Vid 4-tiden körde vi Linn till sin bil och så gick jag och Julia en runda i Viken på cirka 1,5 timme. Nu håller jag och älskling på att tvätta, har lagat & ätit middag och nu bara tänt massa ljus och ska senare kolla film och käka chips. Får se om jag orkar ta på mig och gå ner till solariumet strax.. Annars gör jag det imorgon!

Har varit enormt fint väder idag, nästan vår-väder faktiskt. Gillas!

Igår gjorde jag en gastrostopi i magen på sjukhuset och kan säga att det var något av det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Fick först svälja något medel som skulle ta bort bubblorna i min mage, sedan svalde jag bedövningsmedel som smakade skit och ändå inte hjälpte något.. Fick lägga mig i sidoläge och bita ihop en grej i munnen med hål i där slangen gick igenom ner i halsen och i magen. Att svälja slangen var inte det värsta, utan när han vände och vred på sladden för att komma rätt skavde det i hela halsen och jag bara klöktes hela tiden. Kände när dem tog prover från min mage också, knipsade liksom till inuti mig. ööörk! Är så glad att det är över och nu intväntar jag bara provresultaten & tackar mamma och johan som följde med mig. Aldrig, aldrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback