äntligen!

Gillar att ni kommenterar inlägget jag skrev om SD! Vet dock inte riktigt vad jag ska svara eller skriva om det, har läst på mig om SD på deras hemsida väldigt noga och ser fram emot att se hur Sverige blir framöver.. Mer kan jag inte säga just nu.

En annan sak jag kan säga är dock att jag fick hem min Iphone idag!!!! Lycka! hinner inte mecka med den innan jobbet så får ta det när jag kommer hem ikväll vid 22. Då mååste ju tiden gå snabbt idag på jobbet, har ju något kul att se fram emot när jag kommer hem liksom.

Johan bjöd mig på lunch på Mezo och fika på Ebbas fik. världens bästa pojkvän har jag! Nu har han köpt fifa 11 som han sitter och spelar och jag ska snart byta om till jobbekläder.

Först ska jag kolla efter fina skal till mobilen!

Kommentarer
Johan säger:

ytterst viktig detalj. jag köpte NHL 11... haha :)

2010-09-21 | 15:48:25
Anonym säger:

Inte mycket att säga mer om SD förutom att du är RASIST!

2010-09-22 | 10:42:15
emelie. säger:

OJA! så akta er :)

2010-09-22 | 11:58:56
Bloggadress: http://ejlo.blogg.se/
Johan säger:

Ja, helt sjukt, hon hotade vår svarta katt imorse.

2010-09-22 | 12:03:24
helen säger:

gilla din blogg så den kommer ja fortsätta följa =)

2010-09-29 | 15:29:34
Bloggadress: http://thisisith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback