äckel päckel

har kommit in i någon ond cikel som är omöjlig att ta sig ur. mår inte allt för bra idag. fotade min mun innan och insåg att det ser värre ut än jag trodde. äckel äckel äckel päckel.

har enbart legat i sängen idag, i hopp om att blåsorna ska läka. känns inte et dugg bättre & ingen kunde vara surare än jag. snart ska johan på träning och då ska jag sätta mig ner och göra en sak jag skulle gjort för lääänge sedan.

och ja, sommaren är över och hösten är här.. det insåg jag idag. en solsemester att se fram emot nu hade gjort det hela liiite lättare. just nu känner jag inte solen steka förrän i maj-juni någon gång nästa år. och det kommer aldrig funka. varenda krona jag kan spara, ska sparas nu. så är det! annars får jag skylla mig själv och lunka runder här hemma hela hösten och vintern och längta efter 2 månaders "sommar" i sverige igen..


Kommentarer
bella säger:

vad har hänt med din mun? :o

2010-09-17 | 18:56:39
Bloggadress: http://bellabuzarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback