9 september

Igårkväll på jobbet syndade jag. nuggets, såser, pommes och chili cheese. efter jobbet blev det en glass också. allt detta för jag var jävla arg och hungrig. men gott var det! dock blev jag inte mindre arg utan det trappades upp mer och mer under kvällens gång.. idag ska jag ut och jogga med johan vid 12-tiden. får se hur det går... i värsta fall blir det powerwalk för min del. senare idag kommer mamma hit och kollar på bebisarna - som är världens duktigaste hitills. dem sover hos mig och johan hela nätterna, tätt intill oss och börjar inte busa förrän vid 10-tiden.

nu ska jag plocka iordning här hemma, dammsuga lite och så. älskar att vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback