i mitt huvud - tusen tankar

ligger i sängen och funderar.. min hjärna är jätte-splittrad och jag vet inte vad jag vill göra av min framtid. vem är jag? vad är jag bra på? vilket är mitt drömyrke? vill jag plugga? vill jag söka massa nya jobb? vill jag stanna på donken? vill jag spara till en långresa, en lägenhet, hund eller något annat? hur ska jag pynta inför julen? när orkar vi borra upp tavlorna och hyllorna? var köper man ett billigt barbord med stolar? hur ska jag ha råd med allt jag vill? var tar pengarna vägen? vilken färg ska vi bryta av med i sovrummet? måste sluta äta onyttigt. måste köpa iphone-skal. måste köpa nya blommor - dem gamla har vissnat. måste göra ve naglarna, ta bus och fixa extensionsen. brunett / blondin / rödhårig? hur ska jag ha råd med alla julklappar jag vill köpa? varför köpte jag inte klänningen på bikbok? vad är det för sjukdom jag lider av? blir det bättre? måste damma. måste sola. måste resa. är jag en dålig vän? är jag en bra flickvän? måste ringa tandläkaren. måste skriva ett CV. var vill jag söka jobb?

tankar och frågor som snurrar i min skalle just nu. en del viktigare än andra kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback