.

har precis klämt typ 20 finnar i pannan, utan krydd. har aldrig, aldrig någonsin haft såhär många finnar, och det är ingenting jag bara säger - det är sanning! mår illa av att se mig själv i spegeln & alla små knutorna som sticker rakt ut. ööööööe. har klämt varenda en nu iallafall, tvättat huet och nu kan jag bara hoppas på att dem är gone imorgonbitti (även om dem inte försvunnit på dem senaste dagarna). jag skyller på min medicin som har finnar som biverkning. hm?! jaja, om detta inte funkar får jag väl gå och köpa någon skrub eller något imorgon? har som sagt knappt haft någon finne alls innan så vet inte hur man får bort dem..


Kommentarer
elin säger:

va uten smink ett tag de kommer hjälpa dig :)<3

2010-11-16 | 23:28:22
bella säger:

uuuuuhhhhhhhh jag hade samma problem med kortison...fyee

2010-11-18 | 20:13:27
Bloggadress: http://hippobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback